15 Temmuz 2007 Pazar

Hepsi 1 10. bölüm özeti - konusu

Hepsi 1’nin Aşk Trafiği Fena Halde Karışacak!
Barış’ın tavrını yeniden değiştirmesi,Eren’in kafasını karıştırır.Barış’ın içten olduğunu düşünmeye başlayan Eren, ne yapacağını bilemez.Öte yandan Cemre’ye gittikçe daha fazla aşık olan Emre, yeni sürprizler peşindedir,ancak Alev’in oynadığı oyunlar, aralarındaki ilişkiyi sarsmaya devam eder. Yasemin’le ilk kez baş başa kalma fırsatı bulan korkut ise ümitlenir ve kendine yeni bir numara bulur.Ve kızları,ilk kliplerini çekmeye ikana eder

19 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi sizin hayranınızıııııııııımhepiniz çoooooook güzelsiniiiiiiiiiiz

Adsız dedi ki...

siziiiiiii çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seeeeeeeeeeeeevvvvvvviiiiiiiyyyyoooorrrruuum inşallah dizi de gülçin abla mertle evlenir yasemin abla korkutla evlenir ve cemre ablada mutlaka evlensin emre ile

Adsız dedi ki...

cemre ya hastayım... elf

Adsız dedi ki...

cemre seni çoooooooook seviyoruuuuuum....bence emreyi seç

Adsız dedi ki...

ya yaseminin büyük sırrını bilen varsa lütfen yazsııın

Adsız dedi ki...

grup 65

Adsız dedi ki...

korkuta hastayım

Adsız dedi ki...

korkuta hastayım

Adsız dedi ki...

korkuta hastayım

Adsız dedi ki...

biz fato ve elif grup 65 i seviyozzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

hüseyini seviyorummmmm...

Adsız dedi ki...

YASEMİNİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNU ÇOK SEVİYORUM HEPİZDE ÇOK GÜZELSİNİZ
EN ÇOK SİZİN ŞARKILARINIZI
DİLİYOR VE SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

ben 14 yaşındayım.arkadaşlarım ve ben yıl sonu gecemizde kalpsizsin şarkısıyla dans ettik.ben hepsi dinliyorum.onları çok seviyorum ama gülçin ablayı daha çok beğeniyorum.onlara başarılar diliyorum:)

Adsız dedi ki...

YASEMİN,CEMRE,EREN,GÜLÇİN HEPİNİZ ÇOK ŞEKERSİNİZ BEN 4E GİDİYORUM KLİPLERİNİZİ FLİMLERİNİZİ İZLİYORUM. SİZİ GÖ

Adsız dedi ki...

BERHABA YASEMİN ABLA,EREN ABLA,GÜLÇİN ABLA,CEMRE ABLA SİZİ GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM BİR GÜN BELKİ.SİZİ ÇOK SEVİYORUM. BAYYYYYYY...... ÖPTÜM

Adsız dedi ki...

bence bu kızlar mütiş hhepsi birbirinden güzel yasemin korkut seni mutlu edicektir alpi bırak korkuta git o seni her şeyden çok seviyo gülçin eren ve cemre hayallerinin peşinden gitsin sizi çok seviyorum ........

Adsız dedi ki...

kızlar bence siz süpersiniz.
özellikle GÜLÇİN sen çok güzelsin.
saçların ve sesin çok güzel
benim de saçlarım sarı ve kıvırcık

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar biz hepsi grubu olarak şunları sölemek istioruz bizde sizi çok seviyoruz hepiniz çok tatlısınız sizi görmek isterdik açıkcası çünkü bu iltifatlara hiç kimse dayanamazdı:)
bizim hakkımızda erak ettiğiniz soruları braya yazın biz fırsat buldukça bakıcaz ve cevap vericez byby