15 Temmuz 2007 Pazar

Hepsi 1 10. bölüm fragmanı

Hepsi 1 (hepsi bir) 10. bölüm fragmanı izle

35 yorum:

Adsız dedi ki...

bence dizinin bölümleri çok güzeldaha doğrusu hepsi birbirinden güzel
kızlardan;
1.eren
2.yasemin
3.cemre
4.gülçin

Adsız dedi ki...

çok güzeldi erenle barış artık sevgili
olsunlar
bi
pürüz daha çıkmasın lütfen.Yada yeni çok yakışıklı biri girsin ona aşık olsun.Ama o ses kayıtçısı sarışın buraga deil

melis dedi ki...

hepsinin kızları birbirinden güzel ama ben en çok yasemini seviyorum benim bi kuzanim var hepsi grubu hastası biz antalya da oturuyoruz ve kuzanim maxland deki konserinize gitmeyi çok isttedi ama olmadı kuzenimin odasında hepsi grububnun kocaman posterleri var

Adsız dedi ki...

hepsini cok seviorum ama en cok cemre i

merve dedi ki...

ben merve trabzondan bizimde bi grubumus var ben eren çünkü eren bana benzior normal hayatdaki özleliklerimizde aynı ve en kötüsü eren televizyonda barışdan ne çekdiyse bende sewdiim çocukdan aynısını çekdim ne olur renle barış aşık olsun birbirlerine onlar kavuşsun bareeeeeee lütfennn::( :( :(

gülcin_67 dedi ki...

yani ben hepsi 1 cok sevdim diziyi kendilerini de cok seviyorum yani biz bir evde onlar gibi 4 kiz yiz 4 dümüze isimler werdik ben gülcin canan yesemin tülin eren berrin cemre hepimizin huyu ayni yani huylarimiza uydurduk desem yani berrin hep temizlim yapar ben günlük tutarim canan yasemin gibi yani yasminin simdi ne yaptigini bilmiyorum tabi eren nin de
bence dizi hep devam etdin

Adsız dedi ki...

hepsi kurubunu ço seviyorum süperşarkıları rı
arkalarla bir kurup oluşturen güzel söyleyeni benim hepsi gurubunun şarkılarını

Adsız dedi ki...

bence en başarılı grup HEPSİ çok seviyorum içlerinden en tatlısı eren bence onu çooooook seviyorum şarkılar birbirinden güzel....

Adsız dedi ki...

merhaba ben bu dizini hayranıyım ama en tatlısı EMREEEEEE ona aşığım çooooook tatlı bence iyikide dizide oynuyooo....

Adsız dedi ki...

sevo: onlar çok güzel bizde4 kızız sevimben cemre kıymet yasesemin merve.ç eren merve a. gülçin mns lerimiz benim sevo_remix123@hotmail.com kıymet kurdele_30@hotmail.com lütfen hepsi girin merve ç. hasta size slm yolladı hepinizi çççççççççççççççççççççoooooook seviyoruzzzz hepsi

Adsız dedi ki...

Bu diziyi hiç kaçırmıyorum.Çok güzel bir dizi eğer juri olsam bu diziye 100 verirdim.Gülçin ve Cemreyi çok seviyorum.Bir gün bende onlar gibi olmak istiyorum.Hiç kimse hayal etsede Cemreyle Gülçin olamaz.Bunu herkes o kıt kafasına soksun.Anlıycağınız kızlardan Cemre ile Gülçinim.Erkeklerdende EMRE nin hastasıyım.Cemreninde Emreyi kaçırmamasına çok sevindim.Mertide çok beğeniyorum.Oda yani Gülçine çok yakışıyor.İkisininde birbirini sevmesine çok ama çok sevindim.Benden bu kadar.4 KIZIN MUTLU OLMASI DİLEĞİYLE.Adım:OYLUMAY ŞİRİN

Adsız dedi ki...

zkkım

Adsız dedi ki...

bence grup hepsi bütün saNATÇILARA ON BASAR BEN BİR GRUP HEPSİ HAYRANIYIM

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNLE CEMEYİİ HİÇ KİMSE BENİŞM SEVDİĞİM KADAR SEVEMEZ BUNU O KIT BEYNİNE SOK

Adsız dedi ki...

ben elif en çok yassemini sewiyorum çok şirin güzel ve özel bir kız bayılıyorum yasemin seni sewiyorum aşkımm

Adsız dedi ki...

mrblr ben çağla en çok yasemini sewiyorum çok talı yasemin seni çok sewiyorum msne adresimde heps senin resmin war aşkım

Adsız dedi ki...

ben esmer güzeliyim öyle dıyorlar eren abla sende çok güzelsin 1. eren 2. cemre 3. gülçin 4. yasemin ama hepsinizin güzelliği farklı senin yanaklarından öptüm eren abla

tanem dedi ki...

sen çok güzelsin eren abla seni çok seviyorum

tanem dedi ki...

slm öncelikle eren çooook güzel sonra cemre, gülçin ve yasemin güzel sonra ama hepinizin güzelliği farklı ama benim düşüncem bu, eren sen çok güzelsin seniçok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuum bende esmer güzeliyim ama sadece öyle diyorlar bende kendimi güzel buluyom eren abla yanaklrından öptümmmmmm

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SANA VE CEMREYE HASTAYIM NE OLUR SİZİ CANLI OLARAK GÖRİYİM BÜTÜN DÜNYAYA HAYKIRMAK İSTİYORUM BEN GÜLÇİN VE CEMREYİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMM BU ARADA İSMİM ŞEYDA 9 YAŞINDAYIM VE SİZE ARKADAŞLARIM ADINA SÖYLÜYORUM SİZE HAYRANLIĞIMIZ HEP KALICI OLUCAK GÜLÇİN CEMRE SİZİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1 KIZLARININ HEPSİ SALAK!

Adsız dedi ki...

ben 5. sınıf öğrencisiyim bence bizim grubumuz hepsinin grubundan daha güze biz onların şarkılarını dinliyor seslendiriyoruz okadar bence onlar salakkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

5 e giden kız sen öyle zannet sen kendin salaksın birkere hepsidekilerin ablaların hepsi birbirinden güzel sana 10 çekerler ben en çok ereni we yasemini sewiyorum diğerlerinide sewiyorum ama en çok ikisini sewiyorum onlar benim aşklarım kızlar hepimiz sewiyoruz ama bu hepsiye laf atanlara çok gıcık oluyorum onlara haddini bildirmek lazım ben sanem eren seni çok sewiyorummm sizin şarkılarınızı yapıyoruz ama sizin kadar güsel yapamıyoruz siz daha güsel yapıyorsunuz ben senin sölediğin yerleri söylüyorumm seni çok seewiyorum eren abla

Adsız dedi ki...

ee kızlar bu sitede kimse yok mu?neden kimse cevap wermiyor

Adsız dedi ki...

SELAM BEN CEMRE Yİ ÇOK SEVİYORUM ASKIM CEMRE BEN SANA BENZİYOMUSUM HERKES ÖLE DİYO BİDE YASEMİN SEN BİR TANESİN ŞARKINIZA HAYRANIM HEPİNİZE BAYILIYORUM.

Adsız dedi ki...

SELAM BEN CEMRE Yİ ÇOK SEVİYORUM ASKIM CEMRE BEN SANA BENZİYOMUSUM HERKES ÖLE DİYO BİDE YASEMİN SEN BİR TANESİN ŞARKINIZA HAYRANIM HEPİNİZE BAYILIYORUM.

Adsız dedi ki...

okuyayım derken isimsiz bir kız sizin grubunuza(hepsi grubuna)salak dediklerini gördüm ve çok kızdım.hepsi grubu onların grubuna 1000 çeker.ençok hangi kızları seviyorum derseniz yasemin ve ern ablayı seviyorum

Adsız dedi ki...

YA DİZİYİDE SİZLERİDE ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.NE OLUR YASEMİNLE KORKUT BARIŞSINLARRRRRRRR.

Adsız dedi ki...

ya nolur msn adreslerinizi verebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

html
Hepinizi çok seviyorum eren abla annem seni çok seviyor cemre ablaseniben seviyorum ğülçinabla seni kardeşimsevi
yor eren abla sene kuzenim seviyor hepiniz çok güzelsiniz yeni şarkılarınızı sevinçle bekliyorum

Adsız dedi ki...

Bencede şarkılarınız bomba gibi süper ötesi hepiniz 1 siniz.. cokta güzelsiniz filiminizi hep izliyorum hiç birini kacırmadım.. sarkılarınızın hepsini aldım.. hergün bıkmadan dinliyorum son ses;D hepinizi çok beyeniyorum.. bu arada size kımse rakip çıkamaz.. eren :sen cok güzel bi kızsın.. cokta şekersin sana cok benziyorum yolda gören devamlı bakıyor acaba omu diye ama senin gibi olamam sen sen sin bende ben dimi.. yasemin cok tatlısın konusmalarını cok seviyorum.. cemre cok güzel gözlerin var.. annem sana bayılıyor abim aşık resimleriniz duvarlarda cok cana yakın bi kızsın.. gülçin canım sen benim sarışınım sın.. gülüşün cok güzel devamlı gül olurmu.. kafana koydugunu yap asla geri dönme sana bu yakısır.. hepinizi cok seviyorum herkez sizi cokk seviyor dedim gibi asla kimse size rakıp olamaz..

Adsız dedi ki...

aman bizim kıt kafamız varsa arada bir doluyo içi senin o kıt kafan hiç dolmuyo ona bak gerizekalı bu arada ben de cemre gibi olbilirim asıl sen olamzsın ben 12 senedir bale okuyorum senin gibi hepsi şarkıları çıkınca dandikten oyun oynamıyorum bu arada GÜLÇİN VE CEMRE SİZİ çoooooooook seviyorum noldu cicim zorunamı gitti

Adsız dedi ki...

eren doğda sabah güneşim ol eren geceleri çıkta yıldızım ol yaren olma yar ol sevdiğine kavuşta yol olma eren seni çok seviyorumm bana lütfen ulaşınnn

Adsız dedi ki...

ben hepsiye bayılıyorum.gülçin ile mert birbirine çok yakışıyor.

Adsız dedi ki...

hepsi siz çok güzelsiniz Yasemin saçlarını kestirmeseymiş daha güzel olacakmiş ama sana her saç tipi yakışmış